Wednesday, September 23, 2015

HUBUNGI KAMI



HARI DAN WAKTU URUSAN        

ISNIN HINGGA JUMAAT

8.30 pagi hingga 5.30 petang

Semua urusan hanyalah pada waktu pejabat sahaja. Kerjasama anda amatlah kami hargai.



TELEFON


PEJABAT       
019-658 4471 (wsp @ call)

USTAZAH HAZLINA
PENGASAS DARUL WARDAH


PN. NISHA
PENGURUS DARUL WARDAH 
018-901 4074 (waktu pejabat sahaja)
(Untuk proses kemasukan, pendaftaran, dan sumbangan)


PN. BAIZURA
KAUNSELOR DARUL WARDAH
013-679 2487 (waktu pejabat sahaja)
(Untuk urusan program, kerja lapangan & khidmat pertanyaan darul wardah)


EMAIL

darulwardah@gmail.com




PERHATIAN:-



SILA HUBUNGI PIHAK KAMI DAHULU UNTUK SEBARANG URUSAN DAN TEMUJANJI. ANDA DINASIHATKAN TIDAK TERUS KE ALAMAT KAMI UNTUK MENGELAKKAN SEBARANG KESULITAN SEMUA PIHAK. KERJASAMA ANDA AMATLAH KAMI HARGAI. TERIMA KASIH.

5 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum, jikalau hendak masuk sendiri boleh ke?

Anonymous said...

Askm saya ingin mencari isteri untuk dibimbing..bolehkah saya.mencari isteri di pusat ini... - 01138923803

Anonymous said...

Saya cuba menghbungi di talian seperti yang tertera tetapi tidak berjaya. Ada nombor lain ke?

Naila salsabella said...

Salam...saya mencari baby yg Bru lahir utk dijadikan anak angkat...xksh jantina baby..xkisah status baby...yg penting btul2 ikhlas nk bg..tlg jgn buang baby..hubungi saya jika ada...0198234285

Nur Aisyah Umairah Binti Mohamad Asri said...

assalamualaikum.. kakak saya hamil 4 bln mencari keluarga angkat yg dapat jagadia sepanjang kehamilan dpt beri didikan agama seterusnya keluarga angkat kepada baby.. ibu sya tak sanggup nak jaga krn malu dgn perbuatan kakak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...